Sunday, March 15, 2009

setelah lame..

huhu..setelah lame x naik taraf blog aku ni..aku kini kembali..ahakx!!
ngeeee...aku slalu jek bukak blog aku ni tp no idea nk tulis ape..tp rasenye skng ni aku da ready kembali..yela..sebelum ni bz memanjang...n this weekend aku spend a lot of my time with my friend especialy k.mai..hehehe..jln2 kt times n yg paling klaka n agak tekanan gak..we all go to Plaza GM..but when we juz enter that plaza..i'm very sentap you know..yela..cm ape jek plaza tu..myb aku g time ahad n most of kedai dlm plaza tu dh tutup...huhu..juz dpt enter bbrp kedai je..n nothing i bring back..sadis:( *sob..sob..*xtually my poket juz cukup2 isi jek..hahahaha.

n now.aku sdg nk menyebokkn dri ngn tesis aku..1 habuk pn x start lg..ngn result morfologi sel aku x dpt lg..risau2..tp confident jek leh siap b4 due date...amin.... hopely siap tesis aku n xnkla xtend..my friend..pliz pray for me got my morphology's result k..;)

lg 1, wt pngetahuan smua..aku bru jek wt blog bru.juz for me n my love..&heart..hahaahhahaa..sje2 jek wt blog cinta aku..w'pun agak jiwang..tp blog tu juz ntok my boy je sbnrnye..hehehe..klau u all nk tgok..skali jek bleh..hahahha..but, that blog lom siap lg laaa....on da way!!!!!but a.s.a.p laa ak siapkn..(tibe2...rndu plak ngn my boy...ngeeee)

that all for today...

2 comments:

aLs said...

haaaa..baru nak updateee....ngee..aq doakan kita sesama dapat siapkan tesis dgn jayanya! Chaiyok.. :D

faezah said...

thanks nek..hehehe..kebusyan n kemalasan nk update ler..hahaha